Inici / Events / Events

Events


Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Divendres Febrer 12, 2010 »
Dv

Dels dies 22 de gener al 5 de març, els divendres, organitzat pel Grup d’Aprenentatge Col·lectiu, Lleida acull un curs sobre el món àrab.

Els curs fa una aproximació a la seva història, economia, cultura, política i societat.

La ciutat de Lleida acollirà, del 22 de gener al 5 de març, un curs sobre els pobles que conformen el món àrab per tal de reflexionar sobre la seva realitat i més enllà del discurs mediàtic. Sota el títol: "Què en sabem del món àrab?".

Com sabeu, els dies 24 i 25 de febrer, els i les ministres de la Guerra de la Unió Europea es reuniran a Mallorca per a seguir preparant les seves malifetes.

Un any més, diverses sensibilitats llibertàries del barri de Sants ens ajuntem per trobar-nos al voltant de la cultura llibertària. I ja van quatre anys, que ens han servit perquè diferent gent es conegués, i al mateix temps, s'apropés als col·lectius i espais, a més de les activitats que fem durant la resta de l'any.

Sobren els motius per posar-se les piles i conquerir espais d'autonomia i autogestió on desenvolupar-hi alternatives a la crisis sitèmica que ens han deixat caure a sobre. Des de la cultura i els espectacles fins al menjar tot es autogestionable i més ens val aprendre a fer-ho, perqué si hem de confiar que polítics, banquers i multinacionals treballin per nosaltres estem venguts.

Start: 12.02.2010 17:00

La crisi alimentària que va esclatar l’any 2008 perdura avui amb més de mil milions de persones al món que passen gana, un de cada sis habitants del planeta. Una situació que es veurà agreujada per la crisi climàtica que colpeja amb força els països del Sud. Quines alternatives es plantegen davant d'aquesta situació de crisi múltiple? Què es proposa des de l’ecologia política? L’agroecologia és una alternativa viable al model agroindustrial? Quins reptes tenim per endavant des de l’àmbit del consum crític?

Start: 12.02.2010 19:00
End: 12.02.2010 21:00

Tarragona: concentració en solidaritat amb l’activista pro Palestina de Tarragona detinguda per Israel
El divendres 12 de febrer, a les 19:00 h. a la Plaça de la Font

El 7 de febrer l’exèrcit d’Israel viola els Acords d’Oslo en una incursió nocturna a Ramallah, en arrestar a dues activistes internacionals de solidaritat amb Palestina, una australiana i l’altra catalana.

CONCENTRACIÓ A TARRAGONA

12 de febrer de 2010, 19:00 h. Plaça de la Font

Llibertat per Palestina