Inici / Mercat d'intercanvi a la vila de Gràcia
Mercat d'intercanvi a la vila de Gràcia
L'Ateneu Rosa de Foc de Gràcia presenta una nova edició del mercat d'intercanvi:
"Arriba l'edició de tardor del nostre Mercat d'intercanvi. Serà com sempre a la plaça de la Virreina, d'11 a 17h. Davant els aires de turbulències econòmiques que bufen, te encara més sentit trobar-nos en un espai on l'única norma és que no es poden utilitzar els diners.
Com és habitual, en aquest mercat també tindrem alguna novetat, com un taller de Dinàmica-Teràpia del Riure, que fa molta falta: ¿Què és la Dinàmica-Teràpia del Riure? És una porta per obrir la nostra capacitat de sentir, d' ESTIMAR, de relaxar-nos, d'arribar al silenci, al èxtasi, a la creativitat, senzillament utilitzant el riure com un camí. S'utilitzen tècniques que ajuden a alliberar les tensions del cos i així poder arribar a la rialla, entre elles: l'expressió corporal, els jocs, la dansa, exercicis de respiració, massatges, tècniques per riure de manera natural, sana, que surti del cor, del ventre, d'una manera fàcil, com els nens i les nenes.
El taller es realitzarà a les 13h, i aquest és un dels tallers que s'estan realitzant a la Xarxa d'Intercanvis de Coneixements de Gracia (XIC).
Com és habitual, el col·lectiu “Olla mòbil” faran el dinar amb tot allò que tots i totes aportem per a l'olla comú.
Així que, ves-te guardant la data del 5 d'octubre i porta les teves coses per intercanviar."
Fes difussió.
Per a mes informació. www.ateneurosadefoc.org
Xarxa intercanvi de Gràcia (Xaingra)
Ateneu Rosa de Foc (c/Verntallat 26)